Pewnie niejednokrotnie zastanawiali się Państwo, dlaczego na jednej stronie internetowej z chęcią pozostajemy na dłużej, podczas gdy inną opuszczamy niemal natychmiast po wejściu? W głównej mierze decyduje o tym usability – czyli użyteczność strony.

W praktyce usability to zbiór elementów, które sprawiają, że strona internetowa jest przyjazna użytkownikowi. Właściwą usability uzyskujemy więc, kiedy użytkownik nie ma problemu z wykonaniem ustalonego przez nas zadania na stronie, ani zaznajomieniem się z produktem lub usługą. Dzięki temu szybko nauczy się korzystać z naszej strony i chętnie będzie do niej wracał. Można to porównać do mapy jaką komuś rysujemy, może ona być nieschludna i nieczytelna albo pięknie narysowana i przejrzysta.

Mówiąc o usability mówimy w dużej mierze o satysfakcji płynącej z przebywania na danej witrynie – nasz zespół ekspertów chętnie pomoże Państwu w stworzeniu produktu przyjemnego w korzystaniu dla osób oglądających stronę.

Główne korzyści wynikające z poprawy usability to wzrost wskaźnika konwersji. Konwersja to między innymi: sprzedaż, kontakt z właścicielem strony, ściągnięcie pliku, przeczytanie danej strony, czy rejestracja na niej.

Kontakt z biurem