Reklamodawcy wykorzystują Sieć reklamową Google, aby dotrzeć do osób zainteresowanych konkretnymi informacjami. Do tych celów Google wykorzystuje małe oraz duże witryny, które współpracują z Google. Sieć reklamowa Googl’a wykorzystując kontekst (temat, o której piszą na witrynie) wyświetla odpowiednią reklamę graficzną, by następnie dopasować reklamę do potencjalnego klienta do tematów jakie przed chwilą przeglądał. Reklama graficzna odznacza się większą skutecznością, niż zwykła reklama tekstowa w sieci wyszukiwania.

W przypadku reklama graficznych istnieją dwie formy rozliczania. Jedna znana z reklamach tekstowych, czyli CPC (ang. cost-per-click – koszt za kliknięcie) oraz reklama CPM (ang.  cost-per-thousand impressions –  koszt tysiąca wyświetleń). Reklama CPM służy do tworzenia wizerunku firmy oraz świadomości marki wśród klientów.

Dzięki wykorzystaniu Sieci reklamowej Google, każda z firm jest w stanie w szybki sposób zaistnieć, np. na stronie onet.pl, wp.pl, interia.pl, czy o2.pl.

Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi jesteśmy w stanie zaplanować kampanie, stworzyć przekaz graficzny, skierować reklamę do odpowiedniej grupy, monitorować nasze rezultaty, a w razie konieczności dalej optymalizować kampanie.

Korzyści z kampanii graficznej w Sieci reklamowej Google:

  • Możliwość wyboru skali kampanii reklamowej – sieć reklamowa Google obejmuje setki dużych witryn i setki tysięcy mniejszych.
  • Wykorzystanie najlepszego na świecie silnika kontekstowego – dzięki odpowiedniemu algorytmowi Google jest w stanie ocenić tematyczność witryny oraz jej lokalizację i dzięki temu dobrać odpowiednią reklamę.
  • Transparentność analiz i formy rozliczania – dzięki narzędziom takim jak raport skuteczności miejsc docelowych, optymalizator konwersji, czy śledzenia konwersji istnieje możliwość w przejrzysty sposób identyfikowania skuteczność reklamy i dzięki temu istniej możliwość jej optymalizacji.

Kontakt z biurem