Obecnie witryny internetowe spełniają kluczową rolę pierwszego kontaktu z klientem. Czy jednak idealnie spełniają swe zadanie? Bez dwóch zdań wykaże to Google Analytics!

Google Analytics jest narzędziem statystycznym badającym nie tylko wydajność danej witryny, lecz i Google AdWords oraz SEO. Dzięki niemu dowiemy się: skąd pochodzi gość odwiedzający naszą stronę, ilu ich było, jakie pytanie zadał wchodząc na naszą stronę, jak zachowywał się na naszej stronie, jak długo było na niej oraz jakie podstrony odwiedził. Wszystkie te informacje są kluczowe dla naszej działalności. Dzięki nim możemy zwiększyć poziom konwersji (osiągnięcie ustalonego celu np.: kontakt, sprzedaż, przeczytanie konkretnej informacji, rejestracja na stronie) lub ocenić wyniki pozycjonowania i kampanii reklamowej w Internecie. Choć jest to bezpłatne narzędzie i bardzo szybkie do skonfigurowania, czas, jaki należy poświęcić, aby nauczyć się interpretacji danych wynikowych („współczynnik odrzuceń jest równy 79%” – co to znaczy?) może być bardzo kosztowny dla Państwa firmy. Aby pomóc Państwu wyciągnąć największą wartość z danych Google Analytics, oferujemy indywidualne doradztwo odnośnie tego, w jaki sposób uzyskać jak najwięcej przydatnych informacji w jak najkrótszym czasie.

Jeśli nasze uwagi nie przyniosą ustalonych efektów, dostaną państwo zwrot pieniędzy. Proste!

Kontakt z biurem