Audyty stron skierowane są zarówno do posiadaczy sklepów internetowych, właścicieli dużych witryn jak i osób dysponujących małymi stronami dla mikro firm. Wdrożenie rekomendacji zawartych w audycie sprawi, że strona stanie się bardziej przyjazna zarówno użytkownikowi, jak i wyszukiwarce, a przez to więcej fraz będzie widocznych na wyższych miejscach w wynikach wyszukiwania.

Audyt SEO polega na optymalizacji kodu źródłowego, zarówno strony głównej, jak i podstron. Zmiany te polegaj na poprawie znaczników, wstawieniu odpowiednich linków wewnętrznych, opisów zdjęć i filmów. Czasami strony wymagają większych poprawek, takich jak zmiana w konstrukcji CSS, istotnych dla SEO. Każdy ten element składa się na idealną stronę, którą nasza firma chce stworzyć.

Dzięki wdrożeniu audytu mogą państwo uzyskać także korzyści z „długiego ogona”. Ponadto strona jest znacznie łatwiejsza do wypozycjonowanie a przez to efekty pracy firmy pozycjonerskiej widać znacznie szybciej.

Kontakt z biurem